תקנון


לקוח/ה חדש/ה:

ברוכים הבאים! אנחנו יוצרים קשר טלפוני עם כל לקוח חדש ששלח הזמנה (כדי לוודא כתובת ושאר פרטים טכניים), אנא דאגו להיות זמינים, אחרת לא נוכל לשלוח לכם את הירקות..

במקרה של טעות הלקוח במסירת פרטי כתובת מלאים (שם מלא, מס' רחוב, מס' בית, כניסה, דירה, עיר וכו') למשלוח ו/או מסירת פרטי משלוח לא מלאים, יחוייב הלקוח בעלות משלוח נוספת.
עברתם דירה? דאגו לעדכן אותנו לפני יום החלוקה הקבוע שלכם, יכול להיות שהדירה החדשה שלכם היא ביום חלוקה אחר. כמו-כן, אם לא תודיעו לנו על שינוי הכתובת ותשלחו הזמנה כרגיל, לא נדע ונשלח לבית הישן. במקרה כזה המשלוח יחוייב במלואו.

שירות הלקוחות הטלפוני פעיל  בימים א'-ה' בין השעות 08:30-16:00
054-7741595

הזמנות יש לשלוח באתר לכל המאוחר עד השעה 12:00 ביום החלוקה לאזורכם. הזמנה שתתקבל באתר אחרי סגירת שבוע העבודה (ו\או יום החלוקה לאיזורכם) תשלח אליכם ביום החלוקה הקרוב הבא לאזורכם.

אריזה:
 

  1. אין אריזה בשקיות נפרדות (מטעמי אקולוגיה ועלויות כאחד).
     
  2. הערות ובקשות מיוחדות:
    לקוח שמבקש (בהערות) לקבל פרי או ירק בגודל מסוים, נתייחס לבקשה במידת האפשר. אם אין בנמצא מהפריט המדובר בגודל המבוקש, נספק את מה שיש.

אספקה והחזרות:

    1. אין החזרות!!! מדובר בסחורה טרייה הנקטפת על פי הזמנה עם חיי מדף קצרים ורגישים. 
      לפי תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010, על מוצרי מזון חלה הגבלת זכות הביטול.

    2. זיכוי של מוצרים יבשים ארוזים תתאפשר במידה והלקוח מחזיר לשליח במעמד המסירה או במשלוח הבא או במשרדי החברה במושב נטעים.

  1. אנו עושים כל מאמץ להגיע בשעות סבירות ולמסור את המוצרים אישית לבאי הבית. אם אין איש בבית נדאג להשאיר את המשלוח ליד הדלת.  

  2.  איננו חוסכים במאמצים כדי לספק לכם מוצרים טריים מאיכות טובה ולספק את כל הפריטים שהזמנתם. יחד עם זאת, אין באפשרותנו להבטיח כי השירות המוענק באתר יספק את דרישותיכם או יהיה נקי מטעויות אנוש, לרבות טעויות בליקוט המוצרים על פי ההזמנה.
     
  1. ניתן לבצע הזמנות באתר בכל שעה שהיא , המשלוח יטופל בשעות הפעילות. ימי ואיזורי החלוקה הם כמפורט בעמוד "איך עובדים איתנו"

 

  1. מרגע שההזמנה יצאה לאריזה אין אפשרות לערוך בה שינויים. במקרים דחופים יש ליצור קשר טלפוני עם המשרד 03-9507272 וננסה להתחשב בבקשות במידת האפשר.

 

  1. ביטול הזמנה אפשרי דרך שירות הלקוחות הטלפוני עד 3 שעות מעת ביצוע ההזמנה בלבד.

  2. האתר מתעדכן כך שכל המוצרים המוצגים בו יהיו זמינים ככל האפשר, אך במידה ופריט מסוים לא סופק, לא תגבה עבורו תמורה ו/או יזוכה חשבונו של הלקוח בסכום זה.
     
  3. החשבון שיוצג לפניכם בעת השלמת ההזמנה באתר הוא חשבון משוער בלבד. חיוב המשלוח בפועל עשוי לא להיות זהה לסכום החיוב אשר יוצג בעת ההזמנה. מטבע הדברים, יכול שיהיה הבדל בין סכום זה לבין סכום החשבון הסופי. הדבר נובע, בין היתר, מעדכון מחירים, תוספות או זיכויים בגין מבצעים שונים באתר, אספקת מוצר חלופי וכד'..  כמו כן חיוב עבור מוצרים שקילים יהיה ע"פ משקלם בפועל, שיכול להיות אחר מהמשקל המבוקש בעת ההזמנה. 

  4. תמונות המוצרים באתר נועדו להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות באתר, חלקן או כולן, לבין המוצרים הנמכרים בפועל. 
     
  5. הנכם מתבקשים לבדוק את תכולת המשלוח מיד לאחר קבלתו ולהשוותו הן להזמנה והן לחשבונית שתימסר לכם בצמוד למשלוח, בלי לעכב את השליח. בכל שאלה או בירור אודות ההזמנה שסופקה תוכלו לפנות למשרד בבוקר המחרת בטלפון 03-9507272 בין השעות 9:00-16:00.
     
  1.  אי עמידת "ערן אורגני" במועד אספקה מבוקש, לא יפטור את הלקוח מחובתו לשלם ,"ערן אורגני" בגין האספקה. במקרה כזה יפוצה הלקוח בדמי השירות בלבד ולא יהיה זכאי לפיצוי נוסף מעבר לכך.  
     
  2. הנהלת האתר רשאית להציע באתר מבצעים, הטבות והנחות. הנהלת האתר רשאית בכל עת להפסיק מבצעים, הטבות והנחות אלה, להחליפם או לשנותם, בלא צורך לתת כל הודעה מוקדמת על כך.
  1. מחירי המוצרים הנמכרים באתר "ערן אורגני" עשויים שלא להיות תואמים למחירים בחנות המשק.

 

מחירים תשלום ואבטחה:

בטיחות החיוב באשראי:  

     1. סליקת כרטיסי האשראי באתר נעשת על פי תקנים מחמירים דרך חברת קארדקום "אישורית זהב".


         קארדקום "אישורית זהב" מאובטחת ברמת האבטחה הגבוהה ביותר בתקן - PCI DSS Level 1.
            מערכת קארדקום "אישורית זהב" לא שומרת את פרטי האשראי אלא יוצרת אסימון מוצפן כך שאין כלל גישה לפרטים עצמם. 

             החיוב עבור ההזמנה יבוצע ביום שלמחרת האספקה באופן אוטומטי. 
         


      

 

     2. כל המחירים באתר מופיעים על גבי המוצרים ונקובים בשקלים חדשים. המחירים כוללים מע"מ, אם הוא חל לפי הדין, ואינם כוללים דמי משלוח. 
 

     3. הנהלת האתר רשאית לעדכן את מחירי המוצרים באתר ואת תעריפי המשלוחים מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת. המחיר התקף ביחס להזמנה שביצעת הוא המחיר שהתפרסם בעת שהשלמת את תהליך ההזמנה (לבדוק). אם עודכנו המחירים לפני שהושלם תהליך ההזמנה, תחויב הלקוחה לפי המחירים המעודכנים.
 

     4. סכום המינימום למשלוח הוא 170 ₪ לפני דמי שירות. הזמנות מתחת לסכום של 170 ש"ח לא תענינה. סכום זה יכול להתעדכן מעת לעת ע"פ החלטת "ערן אורגני" וללא צורך בהודעה מוקדמת.       
 

     5. עלויות המשלוח מפורטות אפשר לראות בעמוד "איך עובדים איתנו".

 

 

מידע נוסף:
 

פרטי החברה:
ערן ר. אורגני בע"מ
ח.פ. 515201291 
טלפון: 03-9507272
 

 

0
שלום אורח
cart
cart